Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku
skaityti ir suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

______________________________________________________________________

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis:

_______________________________________________________________________

Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read

_______________________________________________________________________

🏫 Kas yra Mažeikių Kazimiero Jagmino pradinė mokykla?

🏫 Mažeikių Kazimiero Jagmino pradinė mokykla yra mokykla.

👧👦 Joje mokosi vaikai nuo 1 iki 4 klasės.

📚 Mokykloje vaikai mokosi,

🤝 bendrauja,

⚽ sportuoja

ir 🎨 dalyvauja įvairiose veiklose.

📝 Toliau Mažeikių Kazimiero Jagmino pradinę mokyklą vadinsime Mokykla.

____________________________________________________________________________

📚 Ką mokiniai veikia mokykloje?

👧👦 Mokiniai mokosi įvairių dalykų.

Pavyzdžiui:

📖 lietuvių kalbos;

➕ matematikos;

🌿 gamtos mokslų;

🇬🇧 anglų kalbos;

🎨 dailės;

🎵 muzikos;

💃 šokio;

⚽ fizinio ugdymo.

🎯 Mokiniai taip pat:

🏆 dalyvauja konkursuose;

🚌 vyksta į ekskursijas;

⚽ sportuoja;

🌍 dalyvauja projektuose;

🎭 lanko būrelius;

🎉 švenčia įvairias šventes.

__________________________________________________________________________

👩‍🏫 Kas dirba mokykloje?

🏫 Mokykloje dirba:

👩‍🏫 mokytojai;

🧩 švietimo pagalbos specialistai;

👩‍💼 administracijos darbuotojai;

📚 bibliotekininkai;

🛠️ kiti darbuotojai.

🤝 Mokyklos darbuotojai padeda mokiniams mokytis ir jaustis saugiai.

____________________________________________________________________

🕒 Koks yra mokyklos darbo laikas?

🏫 Pradinė mokykla dirba šiomis dienomis:

📅 pirmadienį;

📅 antradienį;

📅 trečiadienį;

📅 ketvirtadienį;

📅 penktadienį.

⏰ Pradinė mokykla dirba nuo 7.00 valandos iki 19.00 valandos.

🚪 Šeštadienį ir sekmadienį mokykla nedirba.

_____________________________________________________________________

🌐 Kur galima gauti daugiau informacijos?

☎️ Daugiau informacijos apie Mokyklą galima gauti šiuo telefono numeriu:

+370 443 70 461

📧 Galima rašyti elektroniniu paštu:

kazimierojagmino.pradine@gmail.com

🌐 Taip pat daugiau informacijos galima rasti mokyklos interneto svetainėje.

Mokyklos interneto svetainės adresas yra:

www.kjagminomok.lt

Paspaudus interneto svetainės nuorodą www.kjagminomok.lt, Jums atsidarys mokyklos interneto svetainė.

👩‍🏫 Jeigu turite klausimų, galite paskambinti arba parašyti elektroninį laišką.

🤝 Mokyklos darbuotojai stengsis Jums padėti.

 

____________________________________________________________________________

📍 Kur yra mokykla?

🏫 Mokykla yra Mažeikių mieste.

📍 Mokyklos adresas yra:

Sedos g. 12, Mažeikiai.

🗺️ Mokyklos vietą žemėlapyje galite pamatyti paspaudę šią nuorodą:

https://maps.google.com/?q=Sedos+g.+12,+Mažeikiai

Informacija atnaujinta 2026-06-11

Skip to content